maanantai 16. maaliskuuta 2015

Seanin ja Marilynin elämä muuttuu ❤️

Villa Conneryssa on tapahtunut tänään jotain aivan uskomatonta!!! Sean sai puhelun viikko sitten eräältä naiselta ja sai tietää jotain mitä ei olisi koskaan voinut kuvitella kuulevan...
Sean odottaa terassilla .. Hieman levottomana.. Mitä ihmettä?
Mari tuli halaamaan.. Voi Sean! Tiedän että sinua jännittää.. Meitä kaikkia jännittää tämä!! Mutta niin jännittää häntäkin,ketä tänne on tulossa..
Nyt! Nyt sieltä tulee musta limusiini!! Sean vien Hugo poikamme ylös! Sinä saat nyt jäädä tähän yksin!! Nähdään kohta sisällä!
Hooopee!! Täällähän sinä olet,kuule meille on tulossa vieras.. Öö ja ei saa hyppiä siellä,voit kaatua ! Äitii kato täällä on kiwaa!!! Serafiina voi tulla meille tänne leikkii.. 
Et saa mua kiinni!!! Hope nyt täytyy rauhoittua 
Kato äiti!! Mä säästän rahaa että voin lentää Ouluun Serafiinan luo hih! Sain Soile tätiltä säästöpossun!! Ja uudet hiukset hih <3 Kyllä on ihanat hiukset!! Kiitos Soile!
Sillä aikaa..... Hei! No hei! Öö Tervetuloa! Öö olen Sean ja sinä olet öö mikäs se sinun nimesi oli? Olen Madison!!
Tervetuloa tänne meidän taloon!! On varmasti outoa ja jännä tilanne. Meillä on niin paljon asioita tekemättä mutta hyvä kun sinä olet nyt siinä! Jos olisin tiennyt sinun olemassaolon,olisin heti ottanut yhteyttä!! Olen pahoillaan ettei äitisi kertonut mitään! Isä,äiti oli jättänyt kirjeen minulle ja kertoi miten hän halusi jättää kertomatta asioita! Hän halusi että elän normaalia elämää eikä parrasvaloissa ja lehtien kansissa! Minulla oli hyvä äiti! Älä syytä häntä..
O ooh Hei, minä olen Madison! Hei ,hauska tavata ! Olen Ma...'tiedän ketä olet'.. Olethan tehnyt elokuvia ja olet malli! Niin,mutta muista että julkisuus voi antaa minusta väärän kuvan! Olen ihan Mari vaan :)
On sinussa isäsi näköä heh :) Jaksatko kertoa itsestäsi jotain Madison? Olen 17 vuotias ja haaveeni on tulla kätilöksi joku päivä mutta ei äidillä ollut rahaa maksaa kallista koulua.. Olen saanut rahaa hiukan säästöön Kun olen vetänyt luontokursseja.. Niin olen kiinnostunut luonnosta ja lapsista.. No sitten minä sainkin retkiseuraa!! Sanoi Sean innoissaan! Mennään kalaan tuonne.. Sean!!! Nyt rauhoitut! Anna Madisonille aikaa! Tyttö on väsynyt.. Totta puhut.anteeksi..
Tänne olen tehnyt sinulle omaa aluetta! Toki koko talo on käytössäsi!! Mutta tarvitset varmaan omaa aikaakin ja tuossa on maalaushommat kesken.. Voidaan lähteä ostok.. Sean!!! Älä nyt hosu,Mari huokaisi.. Täällä on Pikku Hope,!
Hauska tutustua! Olen Hope ja nyt luvetaan leikkii!!! 
Mulla on täällä kissa,se on ihan aito.. Koleile vaikka :)
Marilyn ja Sean menivät laittamaan iltapalaa! Kissa tykästyi heti Madisoniin! Huh mikä päivä! Kyllä tytön elämä muuttui täysin!
 Ihana kaunis Madison
Kiitos Soilelle!! Sean on aivan sekaisin onnesta,ylläri tyttärestään! Varmaan lähtevät piakkoin retkelle! Mikäs sen parempi ympäristö tutustua toisiinsa <3

8 kommenttia:

  1. Oi miten hellyyttävä tarina ❤️ ihana Madison ja voi ihanuus tuota Hopea ❤️❤️ onpa kiva alkaa seuraamaan myös Madisonin tarinaa ❤️❤️

    VastaaPoista
  2. Huoh, lopulta päästiin jännityksestä! Kaunis tytär ja "good head on her shoulders" <3

    VastaaPoista
  3. Aivan upea tarina ja niin jännittävästi kerrottu !! Hopen hiukset niin ihanat <3
    Upea Madision ;)

    VastaaPoista
  4. Niin herkullisen polveileleva. Mukava tirkistellä heidän elämää.

    VastaaPoista